Služby a řemesla • okr. Bruntál11. strana

Úřad práce České republiky

Specializujeme se na zajišťování pracovních míst. Vedeme evidenci uchazečů o práci. Zaměřujeme se na pomoc v hmotné nouzi. Zajišťujeme státní sociální podporu, dávky pro osoby se zdravotním postižením a příspěvky na péči. Zabýváme se ochranou zaměstnanců při …

ZAVŘENO (Otevírá v Po 08:00)

Roman Snášel

Revize, montáže a opravy vyhrazených elektrických zařízení.

Hasičský záchranný sbor Moravskoslezského kraje

Ochrana životů, zdraví a majetku obyvatel při požárech a poskytování účinné pomoci při mimořádných událostech.

Milan Merva

Provádíme elektroinstalační práce v rodinných domech, bytových jednotkách a halách.

Dagmar Pátíková

Provoz vertikálního solária s možnosti využití přístroje vibraSystém Magasun Space 2000.

Čistírna peří Mareš

Provoz čistírny peří. Renovace starých a prodej nových péřových dek a polštářů. Peří zákazníků čistíme vždy odděleně a profesionální technologií (stroje Lorch/Kraft Göbel). Vyčištěné peří šijeme do nového sypku. Ceny uvádíme kompletní a konečné za párání, …

František Filip ml. - pohřební služba

Nabízíme služby v oblasti pohřebnictví a speciálních služeb. Provozujeme květinářství, možnost smutečních vazeb a ostatní květinové výzdoby.

Horský hotel Kopřivná

Hotel se nachází přímo na sjezdovce našeho Skiareálu a nabízí ubytování v designových apartmánech a pokojích. V létě se okolí hotelu promění v Bikepark, kde si na své příjde cyklista jakéhokoliv věku. K dispozici je wellness, termální bazén s protiproudem i …

OTEVŘENO (Zavírá v 20:00)

MVDr. Jana Rotterová

Ordinace se zaměřením na ošetření malých zvířat. Provádění USG a RTG vyšetření, zubního ultrazvuku a chirurgických výkonů.

Konzultační Centrum-Energy - Sedláčková Marta

Jsem odborný konzultant české firmy Energy - provádím terapii, pracuji s přístrojem Supertronic; dále provádím Dornovu metodu a Breussovu masáž.

Rýmařov

Truhlářství Vlček

Truhlářství bylo založeno v roce 1994 a působí v celé České republice. V roce 2007 se rozšířilo na sdružení podnikatelů. Naší hlavní činností je truhlářství a stolařství – vyrábíme ze dřeva okna, dveře vnitřní i venkovní, schody, zábradlí (jsme držitelé …

Marcela Ondrášková

Nabízím služby dámského, pánského i dětského kadeřnictví a holičství.

Čínská medicína – HARMONIE

Prodejna zdravé výživy a bylinných přípravků, čajů, přírodní kosmetiky a FENG-SHUI.

ZAVŘENO (Otevírá v So 08:00)

Kosmetika a manikúra Deluxe cosmetic

Provádíme kosmetické ošetření pleti, kavitační peeling, ultrazvuk, galvanickou žehličku, darsonwal proudy. Do naší nabídky dále patří hot and cold hlavice, diamantová mikrodermabraze, epilace obočí, barvení obočí a řas, masáže obličeje a dekoltu, manikúra, …

Mgr. Ilona Servusová

Provozování ordinace klinické psychologie.

Dana Křížková

Provádíme baňkování, lymfatické, havajské, klasické i čokoládové masáže a masáže lávovými kameny. Nabízíme bahenní zábaly, etikoterapie, čištění pleti, trvalou na řasy, trvalou depilaci, chemický peeling a odstraňování pigmentových skvrn. Zajišťujeme …

ZAVŘENO (Otevírá v Po 14:00)

Svatební agentura Eva- Martina Vogelová

Nabídka svatebního servisu. Prodej a půjčovna svatebních doplňků.

ZAVŘENO (Otevírá v Po 15:00)

TIPSPORT, a.s.

Provozujeme sázkovou kancelář. Umožňujeme sázet na číselné hry, události veřejného zájmu, míčové hry, lední hokej, motoristické sporty a další.

Občanské sdružení Sebeobrana Rýmařov

Oddíl Jiu-Jitsu nabízí výuku sebeobrany, program se plně věnuje sebeobrannému systému Jiu-Jitsu. Mimo jiné aktivně spolupracuje s federací WJJKO a federací W.S.T.F.

Jiří Strouhal

Nabídka základního a periodického školení řidičů motorových manipulačních vozíků a školení v oblasti bezpečnosti práce. Zajištění technických kontrol.

Zuzana Veselá

Provoz masážního a relaxačního salónu.

ZAVŘENO (Otevírá v Po 10:00)

Jan Sochor

Provozování grafického a fotografického studia s ateliérem.

Jiří Reisner

Provádíme opravy obuvi a výstroje i brašnářské práce.

KADEŘNICTVÍ AMENITY

Provozujeme dámské, pánské a dětské kadeřnictví.

ZAVŘENO (Otevírá v Po 09:00)

Městské služby Rýmařov, s.r.o.

Provoz sběrného dvora. Skladování a likvidace nebezpečného odpadu. Zpětný odběr elektrospotřebičů.

ZATEFA stavby, s.r.o.

Zabýváme se pronájmem i stavbou lešení, lešenářských sítí a dalšího příslušenství.

Jaromír Lachnit - LASTO

Nabídka truhlářských prací. Výroba špaletových i kastlových oken, eurooken, interiérových i exteriérových dveří, schodů, zimních zahrad. Realizace prosklených stěn. Zajištění výroby plovoucích podlah, dřevěných plotů.

ZAVŘENO (Otevírá v Po 06:00)

SKI klub Opava

Provoz lyžařského střediska s jedním vlekem. Naleznete zde dva svahy s umělým zasněžováním a pravidelnou úpravou. Ve spodní části hlavní sjezdovky se nachází mini snowpark s překážkami, dětský vlek s lyžařskou školou. Zajišťujeme možnost parkování u chaty.

OTEVŘENO (Zavírá v 21:00)

SKI Karlov, s.r.o.

Lyžařské středisko v oblasti Jeseníky nabízí 3 nové sedačkové lanovky, 13 sjezdovek, nová parkoviště, restaurace. Pravidelně upravujeme svahy se zasněžováním, večerní lyžování, snowboarding, dětský koutek s hlídáním, profi půjčovna a servis. Lyžování pro děti …

Chata u Kubů

Nabízíme ubytování v horské chatě v Karlově pod Pradědem ve 2 a 4 lůžkových pokojích se sociálním zařízením, sprchou, WC a kuchyňkou na každém patře. Parkování se nachází přímo u chaty. Dále je k dispozici venkovní posezení pod pergolou, venkovní ohniště a …

Alena Šopíková

Nabízíme kadeřnické a kosmetické služby.

Wellness Džbán

Nabízíme masáže (vulkanické, lymfatické, klasické, medové detoxikační, čokoládové), zábaly a koupele v rámci wellness centra hotelu Džbán.

IMPULS agentura pro obchod, turistiku, informace s.r.o.

Poskytování informací o dopravě, službách a možnostech využití volného času. Nabídka směnárenských služeb. Prodej pohlednic, suvenýrů a map.

ZAVŘENO (Otevírá v So 09:00)

Horská služba České republiky,o.s.

Provádění záchranných a pátracích akcí v horském terénu, poskytování první pomoci a zajišťování transportu nemocných a raněných.

Zdeňka Poláchová

Provádíme čištění koberců mokrou cestou za pomoci rotačního kartáče. Nabízíme čištění sedacích souprav, čalouněného nábytku a interiérů automobilů.

Josef Novák

Zabýváme se výrobou nábytku na zakázku. Nabízíme dodávky včetně montáže.

Apartmány Montanus

Pronájem dvou apartmánů v kompletně zrekonstruované jesenické chalupě. Nabízíme také ubytování v dřevěná chatě. Hostům je volně přístupná vestavná finská sauna bez extra poplatku.

Chata Zátiší

Tradiční horská chata v Karlově pod Pradědem s kapacitou 74 lůžek v pokojích různých standardů přímo u sjezdovky. Díky své kapacitě je chata ideální nejen pro jednotlivce či rodiny, ale také k pořádání firemních akcí, školních výletů, lyžařských výcviků aj. …