Informace a zábava • Česká republika a okolí50. strana

Abraka-Dabra, s.r.o. - e-shop

Internetový prodej alternativní hudby ve formátu mp3 v elektronické podobě.

Česká komora lehkých obvodových plášťů

Pro spokojenost zákazníků i dodavatelů spolupracujeme s nejlepšími českými a významnými zahraničními odborníky a dbáme na informovanost svých členů v oblasti předpisů, nařízení, norem a novinek v oboru. Řešíme konkrétní úkoly požadované našimi členy, které …

VIP diet

Zvážení a zhodnocení profesionálním poradcem, návrh efektivního plánu VIP diety na míru, nemusíte počítat kalorie ani cvičit, plná náhrada stravy, obsahující všechny vitamíny a minerály, značné úbytky váhy, pokud je dodržován správný …

OTEVŘENO (Zavírá v 17:30)

E-TRAVEL.CZ, a.s.

Nabídka last minute, poznávacích, pobytových a lyžarských zájezdů do celého světa.

1. ART CONSULTING BRNO CZ, s.r.o.

Úspěšná aukční síň a prodejní galerie obrazů spjatá s rekordními prodeji obrazů (Kupka, Kokoschka, Kubišta). Aukce probíhají ve slavném Topičově sále v Praze. Zahrnuje internetové aukce a veřejné dražby (obrazy a jiné komodity), zajišťuje bezplatné …

Luboš Pavel

Nabízím své knihy a audioknihy, provozuji e-shop. Divadlo Creatio – divadlo se svou dcerou Natálkou hraji už od jejích pěti let a máme na repertoáru 3 divadelní hry pro děti, všechny jsou původní, autorské. Vytváření zábavných stopovacích her. Hry může …

Robert Demmer

Provoz informačního serveru zaměřeného na vyhledávání restaurací.

N E U R A, s.r.o.

Zprostředkování prodeje a koupě všech druhů nemovitostí včetně bytů. Zprostředkování pronájmu nebytových a bytových prostor. Poradenství zdarma, právní servis. Oceňování nemovitostí vyhláškové a tržní. Rozdělení domů na jednotky prohlášením vlastníka …

EEIP, a.s.

Poskytujeme konzultační služby v oblastech firemních financí, investic a privatizace.

patriot travel, s.r.o.

Nabídka zprostředkování ubytování v hotelech, průvodcovských a překladatelských služeb v ČR.

mPizza.cz

Provozujeme objednávkový systém pro rozvoz pizzy a jídel. Můžete si objednat pizzu nebo jiné jídlo online či z mobilu. Vše rychle, jednoduše a bez registrace, pouze potřebujete připojení k internetu nebo mobil, který podporuje JAVA aplikace.

Památník Terezín

Památník Terezín vznikl v místech utrpení desetitisíců lidí původně jako Památník národního utrpení roku 1947 z iniciativy vlády znovu obnoveného Československa. V České republice je jedinou institucí svého druhu. Jeho posláním je uchovávat památku obětí …

OTEVŘENO (Zavírá v 17:00)

Havlíček Brain Team

Provozujeme nakladatelství a vydavatelství, mediální poradenství, konzultační činnost, vzdělávání. Umělecká a organizační agentura. Zpracováváme výročních zprávy, tématické a firemní publikace, autorské kalendáře. Zabýváme se odbornými rešeršemi, …

Internet Info, s.r.o.

Vydáváme odborné internetové deníky (např. Lupa.cz, Měšec.cz, Podnikatel.cz), pořádáme desítky významných konferencí (Czech Internet Forum, E-Business Forum, WebTop100) a prestižních společenských akcí (Křišťálová Lupa). Pravidelně připravujeme vlastní …

Multimediaexpo.cz

Česká multimediální encyklopedie na Internetu, která je plně připravena na spoluvytváření svými čtenáři. Je to obrovský samostatný multimediální projekt, který používá moderní redakční systém MediaWiki a je postavena na nejmodernější interaktivní technologii …

3Dsalon Martiny Bžochové

Pánské, dámské a dětské kadeřnictví. Moderní účesy, barvení vlasů, holičské služby, kadeřnické práce, regenerace vlasů, 3D střihy, objemové stříhání i bezúdržbové účesy. Akreditované kurzy pro nekadeřníky, profesní kurzy pro kadeřníky a rekvalifikace. …

Your Apartments, s.r.o.

Jsme společnost specializující se na krátkodobé pronájmy apartmánů. Nabízíme krátkodobé ubytování počínaje od jednoho dne do 1 měsíce, po dohodě samozřejmě i déle. Naše služby jsou výhodné obzvlášť pro následující skupiny klientů: turisty, obchodníky, rodiny …

PAULIS STUDIO

Jsme interiérové a realizační studio s mnohaletou tradicí. Připravujeme návrhy soukromých i komerčních interiérů. Zajistíme vše od stavby až po textilní dekorace s našimi řemeslníky a dodavateli italského nábytku a svítidel. Baví nás pracovat s architekty …

HR expert s.r.o.

Poskytujeme služby elektronického trhu práce. Server GROWELL zahrnuje služby pro firmy (vyhledávání zaměstnanců), pro talenty (hledající novou práci) a blog o práci a kariéře.

HVC Media, s.r.o.

Provozujeme internetový portál zaměřený na háčkování, pletení, vyšívání, paličkování, malování, design či koláž.

Hryprodivky.cz - superhry pro dívky

Provoz on-line databáze her pro dívky rozdělených do kategorií.

WELCOME ACCOMMODATION SERVICE, s.r.o.

Zajišťujeme ubytování v hotelech, hostelech a apartmánech. Nabídka průvodcovských služeb, rezervací kulturních událostí a dopravy.

Brzy otevírá (v 10:00)

CPI Hotels

Jsme portfoliem 28 hotelů o celkové kapacitě přes 8 000 lůžek a 10 800 konferenčních míst. Provozujeme hotely pod značkou Buddha-Bar Hotels & Resorts, Clarion Hotels, Spa & Kur Hotels, Fortuna Hotels a dlouhodobé ubytování pod značkou Ubytovny.cz.

Zbyněk Popelka

Napřed se dívám - jak chodíte, sedáte, vstáváte. (Diferenciální analýza postury a dynamiky) Potom postupně uvolním svaly a fascie (Reflexní terapie, Spoušťové body, Triger points, Breusova metoda, Podtlakové a především Ohnivé baňky, Manuální techniky …

Beck-online.cz

Provozujeme online právní informační systém, který svým uživatelům zpřístupňuje denně aktualizované právní předpisy, judikaturu a knihy a časopisy nakladatelství C. H. Beck, které jsou s legislativou důsledně provázány. Představuje tak rozsáhlou elektronickou …

RDP CZ s.r.o.

Právní poradenství – právní služby v oblasti financí a bankovnictví, při insolvenci, restrukturalizaci a úpadku, obchodní právo. Finanční a detektivní služby – investice do menších a středních společností, krátkodobé finanční půjčky, výkup nemovitostí, …

Turistika.cz, s.r.o.

Provoz internetového serveru poskytujícího turistické informace.

Michal Šviga

Provoz komunikačního portálu pro publikování tiskových informací.

Svět outdooru

Provoz informačního a diskusního portálu se zaměřením na outdoorové vybavení. Nabídka outdoorových novinek i rad k vybavení. Na portálu je umístěn i cestovatelský a outdoor bazar či cestovatelská seznamka.

AdFinance, s.r.o.

Provozujeme server zaměřený na porovnávání finančních produktů. Srovnáváme hypotéky, pojištění, spoření, půjčky, kreditní karty, bankovní účty a další.

OTEVŘENO (Zavírá v 20:00)

Ing. Kateřina Fantová

Poskytování profesionálního poradenství v oblasti výživy a životního stylu.

Kamdnesvyrazime.cz

Provoz katalogu restaurací, ubytování, kulturních akcí, akcí pro děti, lázní a dalších míst rozdělených dle regionů.

Arfa.cz

Jsme nezávislý zpravodajský portál financovaný z příspěvků čtenářů, podporovatelů, sympatizantů a především přátel svobody slova a volného šíření informací.

Lookio.cz

Inspirativní srovnávač módy sleduje nejnovější módní trendy. Jedná se o web s širokou nabídku módních produktů nejrůznějších značek. Díky XML Feedům může každý obchod své produkty snadno aktualizovat.

RANGER PRAGUE SHOOTING

Vnitřní a vnější střelnice v centru Prahy. Není nutná licence! Kurzy střelby. Dárkové certifikáty.

Patria Online, a.s.

Poskytování informací z oblasti finančních trhů a ekonomiky.

Menute.com, s.r.o.

Provozujeme databázi pražských restaurací s možností on-line rezervace.

Internetové vyhledávače

Internetové vyhledávače. Cílem těchto stránek je poskytnout maximum informací o tom, jaké internetové vyhledávače dnes existují, co dovedou a především k čemu slouží.

Interacta Travel, s.r.o.

Provoz cestovní agentury se zaměřením na zprostředkování ubytování na území ČR.

OTEVŘENO (Zavírá v 21:00)

EUROTOWN Corporation s.r.o.

Poskytujeme kompletní služby realitní kanceláře. Zprostředkujeme prodej a pronájem bytů, domů, pozemků i komerčních objektů. Nabízíme finanční i právní servis a zabýváme se developerskou činností. Nabízíme též ubytovací služby. We offering accommodation …

OTEVŘENO (Zavírá v 18:00)

MindMaze

Živá, interaktivní úniková hra, kde je mnoho v sázce a čas neúprosně utíká. Tým o 2-5 soutěžících je zamčen v místnosti. Cílem je najít cestu ven za méně než 60 minut.

Souteze24.cz - Soutěže na internetu o ceny, internetové soutěže

Soutěže na internetu o ceny, internetové soutěže, sms soutěže, vyhrávejte skvělé ceny, české soutěže, každý den spousta nových soutěží

INCON-F, s.r.o.

Provoz odborného informačního portálu pro stavební hmoty, materiály a výrobky pro stavebnictví či interiéry.

CZECH BOAT

Nabízíme okružní jízdy Prahou, výlety po ČR a také lodní výlety. Zařídíme ubytování, prodej lístků a komplexní turistické služby. Provozujeme turistický portál.