Auto-moto a doprava • Moravskoslezský kraj a okolí8. strana

Pneuservis - Lubomír Šustala

Provádíme opravy a výměny pneumatik pro osobní, nákladní automobily, motocykly, zemědělské stroje. Prodej pneumatik, protektorů a jetých pneumatik. Kompletní autoelektrikářské práce. Prodej autobaterií, olejů, filtrů, výfuků a ostatních náhradních dílů a …

Výkopové a zemní práce – HARASIM stavby s.r.o.

Nákladní autodoprava vnitrostátní i mezinárodní. Přeprava sypkých materiálů. Kontejnerová doprava – používáme kontejnerové vozidlo o nosnosti 8 tun, které lze využít pro svoz odpadu, odvozu zeminy, hlíny nebo uložení stavební sutě. Všechny výkopové a …

ZEMNÍ PRÁCE, DEMOLICE Provádíme zemní a výkopové práce, přípravné a výkopové práce pro stavby rodinných domů, ostatních objektů (hloubení základů a základových desek, hloubení inženýrských sítí – kanalizace, vodovod, rozvod plynu a elektřiny, úpravy zahrad …

Stanislav Kwiczala - Kwist

Zabýváme se prodejem a výměnou autobaterií, dále provozujeme pneuservis, prodáváme pneu a veškeré náhradní díly na všechny typy osobních automobilů. Plnění klimatizací. Výměna výfuků a celých výfukových systémů vč. katalyzátorů.

FiCars

Internetový prodej tuningových dílů pro automobily světových značek. Kompletní servis automobilů všech značek + zajištění dílů a náplní. Servisní prohlídky dle plánu výrobce. Servis, úpravy, diagnostika. Diagnostika automobilů všech …

Prodej osobních a užitkových automobilů Peugeot, Citroën a Ford. Dále prodej originálních ND a příslušenství, záruční a pozáruční servis, odtahová služba, autopůjčovna a autoškola. Výkup a prodej osobních a užitkových vozidel. Prodej skútrů Peugeot.

Autoelektrika Szweda

Nabídka autoelektrikářských prací. Opravy autostartérů, alternátorů. Mechanické práce, montáž LPG, příprava a zprostředkování STK. Karosářské práce.

OTEVŘENO (Zavírá v 16:00)

PROPNEU, s.r.o.

Prodej, servis pneumatik pro stavební stroje (Goodyear, MAXAM, Michelin, Continental). Prodej pneu pro osobní, nákladní vozidla. Prodej zemědělských a industriálních pneumatik. Zaměřujeme se nejenom na prodej nových pneumatik, ale nabízíme rovněž …

Autobusová doprava Petr Němčík

Provozujeme vnitrostátní autobusovou dopravu – zaměřujeme se převážně na Moravskoslezský kraj, ale zajišťujeme dopravu také po celé České republice. Dále nabízíme příležitostní mezinárodní dopravu, a to zejména do jižní a východní Evropy. Nebojíme se však …

RideBike.cz

Nový cykloservis a shop v Havířově, specializovaný na horská, crossová, trail, enduro, downhill a elektrokola. Prodej komponentů, oblečení, doplňků a vše, co potřebujete k životu na kole. Provádíme odborný servis tlumičů, vidlic a tel. sedlovek. Máme …

iDH Moto

Zabýváme se internetovým prodejem motocyklových doplňků. Velký výběr bot, kombinéz, bund, přileb a doplňků. Možnost nákupu nových i zánovních motocyklů.

Radim Kubina

Provádíme opravy motorů, převodovek, náprav a brzd. Nabízíme opravy klimatizací a přípravy na STK včetně zajištění. Služby pneuservisu. Diagnostika, montáž tažných zařízení, montáž uzamykatelné zpátečky.

Zprostředkováváme vyřízení obchodních případů se zahraničím, lokality Polsko a Rusko. Nabízíme: barvy vodorovného dopravního značení – prodej. Provádění měření termokamerou: naše činnost spočívá v termodiagnostice (měření termokamerou) pro stavebnictví, …

Autoškola Beskyd

Nabízíme výcvik řidičů skupiny B, kondiční jízdy, rychlokurz. Pro případné zájemce mimo tento termíny lze zahájit kurz dříve po vzájemné domluvě. Přijímáme žáky ze širokého okolí (Frýdek-Místek, Janovice, Baška, Frýdlant nad Ostravicí, Paskov, Kozlovice, …

Martin Binder

Firma provádí mechanické a karosářské opravy včetně diagnostiky na všechny typy automobilů a motocyklů.

OTEVŘENO (Zavírá v 17:00)

Adam Vojtaš

Opravy automobilů a jejich příslušenství. Úpravy nárazníků a nabídka tuningových služeb. Příprava a lakování vozidel.

BIKERSMODE

Výroba a prodej koženého moto oblečení a doplňků pro motorkáře.

Zateplovací práce – Luděk Smělík

Nabídka izolačních a zateplovacích prací. Provádíme kompletní řešení obvodových plášťů budov s dlouhodobou zkušeností. kontaktní zateplování budov prodáváme a montujeme plastová okna autodoprava nákladu do 3,5 tuny

KONTROL SERVIS s.r.o.

Technicko-poradenská činnost, vypracování programu jakosti v oblasti provádění povrchové ochrany, navrhování systémů výše uvedených povrchových ochran, vyhodnocování nabídek protikorozních povrchových ochran, návrhy opatření k odstranění zjištěných …

PRIMAGAS s.r.o.

Propanové topné a průmyslové systémy a distribuce propanu a propan-butanu do zásobníku po celé ČR. Realizace čerpacích stanic LPG, distribuce propan-butanu do č. stanic autoplynu v ČR. Distribuce propanových a propan-butanových lahví, kompozitní lahve pro …

Autovrakoviště Hildegarda Bártovská

Firma autovrakoviště Bartovská se sídlem v Karviné se zabývá ekologickou likvidací osobních i nákladních vozidel ZDARMA s potvrzením pro referát dopravy. Souhlas k provozování vydal: Krajský úřad MSK, odbor ŽP, dne 14.2.2012. Dále se firma zabývá výkupem …

OTEVŘENO (Zavírá v 16:30)

Auto Herc

Prodej ojetých vozů. Výběr z více než 200 prověřených vozidel, certifikovaná doživotní záruka na původ vozu. Vykupujeme ihned za hotové, úvěr a leasing bez akontace, úvěr bez DPH, zpětný leasing, protiúčet, komise, pojištění. Autoservis, pneuservis, …

Jiří Jašek

Doprava kontejnerem 6 tun. Zemní práce, dlažby a rekultivace.

Nabízíme kompletní servis v oblasti přestavby vozidel na LPG i CNG, servis LPG/CNG a poradenství. Máme nejširší nabídku systémů LPG/CNG – vybere si opravdu každý. Montáže, servis, revize, diagnostika motorů atd. Dále nabízíme montáž systému Flash Lube …

OTEVŘENO (Zavírá v 12:30)

Variotrend FS, s.r.o.

Nabídka autoservisních služeb pro motoristy.

ANIM plus - RS, s.r.o.

Poskytujeme služby bezpečnostní agentury, zaměstnáváme osoby s ZPS. Zajišťujeme: ostrahu objektů, pulty centrální ochrany, převozy hotovosti, sledování vozidel, montáž EZS a EPS, pořadatelskou činnost. Úklidové služby: úklid firem, podniků …

Dominik Vrubel

Nabízíme tyto služby: zemní a výkopové práce traktor-bagrem – JCB 3CX, sitemaster, lopaty: 30 cm, 70 cm, svahovací lopata, svahování terénů, základové desky, výkopy bazénů, přípojky inženýrských sítí, skládání materiálů paletyzačními vidlemi,  …

Autobusy Galeja

Tuzemská i mezinárodní autobusová doprava pro skupiny, individuální klienty a komplexní realizace dopravních služeb při pořádání zájezdových akcí. Mezi naše zákazníky patří cestovní kanceláře, cestovní agentury, tuzemské společnosti, sportovní týmy a školy.

DAVOZ ZNAČKY s. r. o.

Zabýváme se dopravním značením – provozujeme půjčovnu a prodejnu. Zajišťujeme poradenství, zpracování veškeré dokumentace, vyřízení veškerých potřebných povolení i samotnou realizaci. Zařídíme vyřízení dokumentace, zhotovení uzavírky i instalaci značek.

Zajišťujeme přepravu kamiony a dodávkami po celé České republice a Evropě. Spediční služby realizujeme s našimi partnerskými přepravci. Disponujeme zázemím pro dočasné uskladnění přepravovaného materiálu.

Rsasport.cz

RSA je značka motocyklového oblečení a doplňků, která si získává stále více příznivců a to hlavně z důvodu výborného poměru cena/kvalita. V sortimentu naleznete bundy, kalhoty, boty, přilby, rukavice, kombinézy, chrániče, vesty, zavazadla a doplňky.

OTEVŘENO (Zavírá v 19:00)

Radim Pobuda

Provádění výroby a výbrusů válců včetně kompletních dodávek materiálu a oprav klikových hřídelí. Opravy ojnic a klikových hřídelí.

Autoopravna Bůžek

Provoz autolakovny: lakování osobních automobilů všech značek, lakování dodávkových automobilů, lakování motocyklů, lakování veteránů, oprava laku aut, nástřik dutin a spodků, lakování autodoplňků, lakování kovových dílů, lakování plastových …

Autobazar. Prodej a výkup vozů všech značek, možnost leasingu i splátek. Vykupujeme auta osobní, nákladní, terénní, užitkové, obytné, sportovní, firemní a také přívěsné vozíky a motorky. Výkup aut bez STK či nepojízdné.

Autodoprava Sukeník

Nabídka mezinárodní nákladní dopravy – přeprava zboží a expresních zásilek v rámci celé Evropské Unie. Osobní přeprava – převážíme v luxusním voze značky BMW 745i.

Petr Sekanina

Provádíme komplexní opravy motorových vozidel; nabízíme přípravu a provedení STK a měření emisí. Mezi naše další služby patří servis klimatizací a montáž autorádií. Nabídka soudně-znalecké činnosti v oboru dopravy. Prodej a aplikace nanotechnologií.

OTEVŘENO (Zavírá v 16:00)

Vladimír Kotala

Renovace a opravy předních poloos do 24 hodin se zárukou na 100 000 km.

GARANTRANS s.r.o.

Nadměrná přeprava a celní služby. Zajišťování mezinárodního a vnitrostátního zasílatelství a spedice včetně projekční realizace přepravy – včetně zajištění administrativy, optimalizace trasy a doprovodu. Možnost dopravy investičních celků.

CARBOKOV AUTO s.r.o.

Nezávislý servis – nonstop servis, karosárna a lakovna pro vozidla všech značek. Provozujeme pneuservis Barum Continental, ruční mytí aut, autobazar, autoškolu. Prodej náhradních dílů a autopříslušenství. Pro naše klienty jsme vytvořili v prostorách …

Magnety nálepky s.r.o.

Prodej originálních magnetů na auto, ledničku či magnetickou nástěnku. Všechny motivy nabízíme také ve formě nálepky. Stačí si vybrat a jednoduše on-line objednat. Využijte přednosti magnetu, zejména jeho přenositelnost, jednoduché připevnění a odstranění a v …

Hanza autodíly

Internetový obchod je zaměřen především na sortiment nejvíce potřebných a nejčastěji žádaných autodílů pro vozy Škoda a vozy ostatních značek koncernu VW, které sdílejí stejné komponenty. V sortimentu najdete především tlumiče pérování, brzdy – standardní, …

AVE CZ odpadové hospodářství s.r.o.

Odpadové hospodářství – svážíme a odstraňujeme komunální, živnostenský či nebezpečný odpad. Zahrnuje bioodpad, gastroodpad, stavební či zdravotnický odpad, separovaný či velkoobjemový odpad, služby dotřídění separovaných složek odpadu, zpracování druhotných …

ArcelorMittal Tubular Products Karviná a. s.

Jsme výrobce a prodejce podélně svařovaných ocelových tenkostěnných profilů a trubek a tenkostěnných profilů otevřených tažených a válcovaných za studena. Působíme také v celé řadě dalších oborů – energetika, doprava a údržba.

Josef Geryk - Akuservis

Specializovaný e-shop na autobaterie AKUMA, EXIDE, motobaterie YUASA, FIAMM a záložní akumulátory CSB a BB. Prodáváme i nabíječky a startovací zdroje BOSCH, DECA a GYS. Provádíme také prodej, repasování a montáže alternátorů a startérů pro osobní a nákladní …

Brzy zavírá (v 12:00)

Josef Švančar

Autoservis pro všechny značky vozidel nabízí: mechanické opravy, elektroopravy, montáže tažných zařízení, přípravu na STK, inspekční a servisní prohlídky na vozidlech v záruční době i po záruční době, poskytujeme náhradní vůz bezplatně, vůz na servis …

Autocentrum Karviná spol. s r.o.

Autosklo a autoservis – nabízíme autodíly na osobní vozy, bezplatně měníme autoskla z pojištění, provádíme tónování autoskel. Pneuservis – prodáváme pneumatiky včetně servisu a oprav. Dále provádíme opravy a plnění autoklimatizací a geometrii …

Vykupujeme, zastavujeme a prodáváme zlato, stříbro, elektroniku, počítače, notebooky, kancelářskou techniku, mobilní telefony, elektrické nářadí, domácí spotřebiče, fotoaparáty, navigace, hodinky, kola, nemovitosti, hudební nástroje a další. Opravna a servis …

K-tuning.cz

Internetový obchod zaměřený na tuningové díly a autodoplňky. Nabízíme přední a zadní čirou optiku, angel eyes, a mnoho dalších tuningových doplňků. Máme taky i širokou nabídku různých autodoplňků, řadící páky, loketní opěrky, plastové lemy, zimní clony. Jsme …